Основнi напрямки дiяльностi закладу: - Модернiзацiя шкiльної освiти, на основi взаємодiї сучасних педагогiчних технологiй та потреб учнiв, мiста, держави; - Створення комплексу умов для рiвного доступу до якiсної освiти, виконання Постанови Кабiнету мiнiстрiв № 1717 "Про перехiд на 12 - рiчну форму навчання", поступовий перехiд на повну профiлiзацiю 10 - 11 класiв, органiзацiю допрофiльної освiти, створення можливостей дiтям для свiдомого, мотивованого вибору професiйного майбутнього, власне, через профiльне навчання; - Формування моделi компетентного випускника з орiєнтацiєю на постiйну освiту, розумiнням своїх здiбностей, умiнням працювати в сучасному iнформацiйному просторi, умiнням швидко дiяти в нестандартних ситуацiях, з володiнням навичками етикету та вiдповiдальним ставлення до свого здоров'я; - Запровадження бiльш ефективних методiв управлiння навчально - виховним процесом; - Формування соцiально активної особистостi, яка здатна до виявлення, максимального розкриття та реалiзацiї власної iндивiдуальностi, закладених природою здiбностей, нахилiв i талантiв, особистiсть, яка готова до свiдомого вибору мiсця у життi, до самотворчостi, до самовдосконалення; - Впровадження в навчально-виховний процес проектiв, що покликанi пiдняти якiсний показник освiти; - Створення умов для педагогiчних працiвникiв щодо пiдвищення квалiфiкацiйного рiвня, впровадження в навчання iнновацiйних технологiй, використання передового педагогiчного досвiду зарубiжжя; - Забезпечення функцiонування програми "Здоров'я для всiх", залучаючи до пропаганди здорового способу життя учасникiв навчально-виховного процесу. |
Пріоритетним напрямком виховання є екологічна освіта школярів
Основні завдання закладу:
1.Впровадження сучасних освітніх систем, технологій, методів організації навчання і виховання.
2. Трансформування наукових ідей у педагогічну практику, науково-методична підтримка інноваційної діяльності вчителів та експериментальної роботи, яку проводять педагогічні працівники школи.
3.Створення умов для розвитку педагогічної майстерності, творчої ініціативи педагогів.
4.Формування моделі компетентного випускника з орієнтацією на постійну освіту, розумінням своїх здібностей, умінням працювати в сучасному інформаційному просторі, умінням швидко діяти в нестандартних ситуаціях.
5. Сприяти зростанню професіоналізму молодого вчителя в системі компетентнісно орієнтованого навчання.
6.Здійснення екологічного виховання в процесі роботи шкільного лісництва